Monthly Archives: Σεπτέμβριος 2012

Πρωτοποριακό και οικονομικό Master , η μόνη σίγουρη επένδυση σ’ ένα αβέβαιο περιβάλλον…

Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε στην Ελλάδα αλλά και στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, η παραδοσιακή διαφήμιση είναι πλέον πολυδάπανη και έχει αμφίβολα αποτελέσματα στην προσέγγιση των δυνητικών μας πελατών.  Σήμερα η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου προσφέρει νέες δυνατότητες στην επικοινωνία επιχειρήσεων και οργανισμών.  Η ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στον σχεδιασμό των δημοσίων σχέσεων και του μάρκετινγκ κρίνεται ως ...

Read More »