Στρατηγικό Μάρκετινγκ

Στρατηγικό Μάρκετινγκ

Διαμόρφωση και υλοποίηση της στρατηγικής μάρκετινγκ. Εργαλεία,  έννοιες και  θεωρίες που είναι αναγκαίες για την λήψη αποτελεσματικών στρατηγικών αποφάσεων μάρκετινγκ. Διαδικασία Στρατηγικού  Σχεδιασμού Μάρκετινγκ. Παρέχεται μία περιεκτική ανάλυση ενός πλαισίου για ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ οι οποίες να μπορούν να προσφέρουν ένα διατηρήσιμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, και οι οποίες θα βασίζονται στην ανάλυση των πελατών, του ανταγωνισμού, της βιομηχανίας και του περιβάλλοντος. Επιλογή της τοποθέτησης της αξίας. Το μάθημα εξετάζει τις πιο πρόσφατες θεωρίες, μεθόδους, και αναλυτικές τεχνικές καθώς και τις τρέχουσες καλύτερες πρακτικές σε σχέση με την ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ.

TOP