Αρχές Μάρκετινγκ

Η έννοια και η φιλοσοφία του μάρκετινγκ. Στρατηγικό, τακτικό και εσωτερικό μάρκετινγκ. Περιβάλλον μάρκετινγκ μιας επιχείρησης – μικροοικονομικό και μακροοικονομικό περιβάλλον. Δομή αγοράς. Στρατηγικός και λειτουργικός προγραμματισμός μάρκετινγκ. Έρευνα και ανάλυση καταναλωτικών αγορών και της συμπεριφοράς του καταναλωτή. Τμηματοποίηση της αγοράς και τοποθέτηση του προϊόντος στην αγορά. Έρευνα και επιλογή των αγορών στόχων. Η έννοια του μίγματος μάρκετινγκ. Σχεδιασμός προϊόντος. Προβολή και προώθηση του προϊόντος. Στρατηγικές και τακτικές διαφήμισης. Τιμολογιακή πολιτική. Στρατηγικές για διαφοροποίηση και χωροθέτηση στο μάρκετινγκ. Σχεδιασμός οργάνωση και υλοποίηση προγραμμάτων μάρκετινγκ. Αξιολόγηση και έλεγχος των αποτελεσμάτων του μάρκετινγκ. Αναγνώριση και σημασία επώνυμου προϊόντος. Διοίκηση επώνυμου προϊόντος. Βασικές έννοιες βιομηχανικού μάρκετινγκ. Μάρκετινγκ υπηρεσιών, προσωπικό μάρκετινγκ, internet μάρκετινγκ.

TOP