Επικοινωνιακή Διαχείριση Θεμάτων και Εκστρατειών (Θ)

Σταμάτης Πουλακιδάκος

Περιγραφή

Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση της φύσης και του αντικειμένου του πολιτικού μάρκετινγκ καθώς και η παρουσίαση των μεθόδων αποτελεσματικής επικοινωνιακής διαχείρισης προβλημάτων – θεμάτων που άπτονται της εικόνας ενός υποψηφίου/πολιτικού. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές / τριες θα είναι σε θέση να:

·       Κατανοήσουν το ρόλο και τη σημασία της διαχείρισης των θεμάτων στην επικοινωνιακή στρατηγική ενός προσώπου.

·       Αναλύουν και να αξιολογούν πιθανούς κινδύνους και προβλήματα που ενδέχεται να μετατραπούν σε θέματα που θα πλήξουν τη φήμη ενός προσώπου

·       Αναπτύσσουν και να υποστηρίζουν προγράμματα διαχείρισης θεμάτων τόσο για λόγους πρόληψης όσο και για λόγους αντίδρασης.

Εντάσσουν τη διαχείριση στο επικοινωνιακό πρόγραμμα μιας προεκλογικής εκστρατείας υποψηφίων/κομμάτων.

Κωδικός: DMC142
Κατηγορία: Τμήμα Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας » Προπτυχιακό

Ημερολόγιο