Επικοινωνιακή Διαχείριση Θεμάτων και Εκστρατειών (Θ)
Σταμάτης Πουλακιδάκος
Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση της φύσης και του αντικειμένου του πολιτικού μάρκετινγκ καθώς και η παρουσίαση των μεθόδων αποτελεσματικής επικοινωνιακής διαχείρισης προβλημάτων – θεμάτων που άπτονται της εικόνας ενός υποψηφίου/πολιτικού. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές / τριες θα είναι σε θέση να:
· Κατανοήσουν το ρόλο και τη σημασία της διαχείρισης των θεμάτων στην επικοινωνιακή στρατηγική ενός προσώπου.
· Αναλύουν και να αξιολογούν πιθανούς κινδύνους και προβλήματα που ενδέχεται να μετατραπούν σε θέματα που θα πλήξουν τη φήμη ενός προσώπου
· Αναπτύσσουν και να υποστηρίζουν προγράμματα διαχείρισης θεμάτων τόσο για λόγους πρόληψης όσο και για λόγους αντίδρασης.
Εντάσσουν τη διαχείριση στο επικοινωνιακό πρόγραμμα μιας προεκλογικής εκστρατείας υποψηφίων/κομμάτων.
ΛιγότεραΣκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση της φύσης και του αντικειμένου του πολιτικού μάρκετινγκ καθώς και η παρουσίαση των μεθόδων αποτελεσματικής επικοινωνιακής διαχείρισης προβλημάτων – θεμάτων που άπτονται της εικόνας ενός υποψηφίου/πολιτικού. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές / τριες θα είναι σε θέση να:
· Κατανοήσουν το ρόλο και τη σημασία της διαχείρισης των θεμάτων στην επικοινωνιακή στρατηγική ενός προσώπου.
· Αναλύουν και να αξιολογούν πιθανούς κινδύνους και προβλήματα που ενδέχεται να μετατραπούν σε θέματα που θα πλήξουν τη φήμη ενός προσώπου
· Αναπτύσσουν και να υποστηρίζουν προγράμματα διαχείρισης θεμάτων τόσο για λόγους πρόληψης όσο και για λόγους αντίδρασης.
Εντάσσουν τη διαχείριση στο επικοινωνιακό πρόγραμμα μιας προεκλογικής εκστρατείας υποψηφίων/κομμάτων.
Σκοπός του μαθήματος είναι η κατανόηση της φύσης και του αντικειμένου του πολιτικού μάρκετινγκ καθώς και η παρουσίαση των μεθόδων αποτελεσματικής επικοινωνιακής διαχείρισης προβλημάτων – θεμάτων που άπτονται της εικόνας ενός υποψηφίου/πολιτικού. Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές / τριες θα είναι σε θέση να:
· Κατανοήσουν το ρόλο και τη σημασία της διαχείρισης των θεμάτων στην επικοινωνιακή στρατηγική ενός προσώπου.
· Αναλύουν και να αξιολογούν πιθανούς κινδύνους και προβλήματα που ενδέχεται να μετατραπούν σε θέματα που θα πλήξουν τη φήμη ενός προσώπου
· Αναπτύσσουν και να υποστηρίζουν προγράμματα διαχείρισης θεμάτων τόσο για λόγους πρόληψης όσο και για λόγους αντίδρασης.
Εντάσσουν τη διαχείριση στο επικοινωνιακό πρόγραμμα μιας προεκλογικής εκστρατείας υποψηφίων/κομμάτων.
Κατηγορία: Τμήμα Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας » Προπτυχιακό
Ημερολόγιο
Ανακοινώσεις
- Τρίτη, 13 Ιουνίου 2023
- Πέμπτη, 03 Φεβρουαρίου 2022