Δημοσκοπήσεις (Θ)

Περιγραφή

Οι δημοσκοπήσεις αποτελούν ένα σημαντικό εργαλείο τόσο για τους επικοινωνιολόγους όσο και για τα στελέχη δημοσίων σχέσεων καθώς οδηγούν στην αποτελεσματικότερη λήψη αποφάσεων αλλά και στην κατανόηση του κοινού και του περιβάλλοντος. Σκοπός του μαθήματος είναι να εξοικειώσει τους φοιτητές με τα βασικά στάδια διεξαγωγής μιας ποσοτικής έρευνας και συγκεκριμένα μιας δημοσκόπησης. Στα πλαίσια του μαθήματος οι φοιτητές θα γνωρίσουν τον τρόπο αξιολόγησης μιας δημοσκόπησης ενώ παράλληλα θα αποκτήσουν την τεχνογνωσία για την διεξαγωγή μιας δημοσκόπησης μέσω του καθορισμού των ερευνητικών στόχων, της επιλογής της κατάλληλης μεθόδου δειγματοληψίας, της στατιστικής ανάλυσης των αποτελεσμάτων και της προετοιμασίας της αναφοράς – παρουσίασης των αποτελεσμάτων της έρευνας. Σημαντικό μέρος του μαθήματος αφορά τη χρήση του στατιστικού πακέτου SPSS για τη στατιστική ανάλυση πρωτογενών ποσοτικών δεδομένων.

 

Κωδικός: DMC135
Κατηγορία: Τμήμα Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας » Προπτυχιακό

Ημερολόγιο

Ανακοινώσεις