Διαφήμιση (Θ)

Σταμάτης Πουλακιδάκος

Περιγραφή

Βασικός σκοπός του μαθήματος είναι να κατανοήσουν οι φοιτητές τις βασικές έννοιες και τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη διαφήμιση και να τις εφαρμόσουν κατάλληλα στην επαγγελματική πρακτική. Στο πλαίσιο του μαθήματος θα εξεταστούν ζητήματα όπως η συνεργασία μεταξύ της επιχείρησης και του διαφημιστικού γραφείου αλλά και η επίδραση του Διαδικτύου στη μορφή και τη λειτουργία της διαφήμισης. Παράλληλα, το μάθημα επικεντρώνεται στην κατανόηση του ρόλου της διαφήμισης στα πλαίσια της ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής των επιχειρήσεων και οργανισμών. 

Κωδικός: DMC121
Κατηγορία: Τμήμα Ψηφιακών Μέσων & Επικοινωνίας » Προπτυχιακό

Ημερολόγιο