Η ηθική του επιχειρείν στις διεθνείς οικονομικές δραστηριότητες. Ορισμός φιλοσοφίας, ηθικής, επιχείρησης και η αμοιβαία σχέση τους. «Σχολές» ηθικής. Ηθική και κοινωνία στον 21ο αιώνα. Εξελίξεις στο παγκόσμιο θεσμικό πλαίσιο. Οι συνθήκες ανταγωνισμού, ολιγοπωλίων, μονοπωλίων και ιδιαιτερότητες των εμπορικών σχέσεων σε αυτές τις καταστάσεις. Τα δικαιώματα του καταναλωτή και η ασφάλεια των προϊόντων. Ο ρόλος της διαφήμισης στη σύγχρονη επιχειρηματική δραστηριότητα. Εταιρική διακυβέρνηση και οι παράγοντες που την επηρεάζουν. Οι εργαζόμενοι στον 21ο αιώνα. Δικαιώματα και ευθύνες εργαζομένων και εργοδοτών. Νομική ρύθμιση περί προστασίας του περιβάλλοντος. Οικολογική ηθική και επιχειρηματική δεοντολογία. Ορισμός της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και του κώδικα επιχειρηματικής δεοντολογίας. Περιεχόμενα ενός κώδικα επιχειρηματικής ηθικής. Ο ρόλος της ηθικής στη διεθνή επιχειρηματική δραστηριότητα.

TOP