Θεσμός, έννοια και σημασία των διεθνών εμπορικών εκθέσεων. Τυπολογία και γεωγραφική κατανομή των κλαδικών εμπορικών εκθέσεων. Προεκθεσιακό στάδιο- Προϋποθέσεις, τρόποι και κόστος συμμετοχής στις εμπορικές εκθέσεις. Διαδικασίες λήψης απόφασης και διαδικασίες διοργάνωσης της συμμετοχής. Επιλογή της ομάδας συνεργατών, διαδικασίες μεταφοράς εκθεμάτων και δημιουργία του σταντ της επιχείρησης. Προσδιοριστικοί παράγοντες λειτουργίας και λειτουργικότητας του σταντ. Κανόνες σχεδιασμού και κατασκευής, επιλογή χρωμάτων, φωτισμού, οπτικοακουστικών μέσων, διακόσμησης. Προβολή της συμμετοχής και προβολή της έκθεσης από τον οργανωτή. Εκθεσιακό στάδιο – Τύποι επισκεπτών και επικοινωνία με τον εμπορικό επισκέπτη. Βασικοί κανόνες προσέγγισης, καλής επικοινωνίας, ανάπτυξης επιχειρηματολογίας και στάδια εμπορικής συμφωνίας. Επικοινωνία με τα μαζικά μέσα ενημέρωσης. Μετεκθεσιακό στάδιο – Διατήρηση και επιμέλεια επαφών και έλεγχος του αποτελέσματος της συμμετοχής.

TOP