Περιεχόμενο των όρων “Ηλεκτρονικό εμπόριο – Electronic Commerce” και “Ηλεκτρονικό επιχειρείν – Electronic Business”. Τάσεις. Είδη ηλεκτρονικών συναλλαγών (B2B, B2C, Β2G κ.λ.π.). Ηλεκτρονική ανταλλαγή δεδομένων (Electronic Data Interchange-EDI). Ολοκλήρωση των επιχειρησιακών διαδικασιών. Διευρυμένη επιχείρηση – εικονική επιχείρηση: ERP (Enterprise Resource Planning – Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων), CRM (Customer Relationship Management – Συστήματα Διαχείρισης Πελατών), SCM (Supply Chain Management – Συστήματα Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας). Ηλεκτρονικές υπηρεσίες (e-services). Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ (e-marketing), διαδικτυακό μάρκετινγκ (internet marketing), διαφήμιση μέσω διαδικτύου (on-line advertising), e-logistics. Τύποι δικτυακών τόπων: διαδικτυακές πύλες (portals), καθετοποιημένες πύλες (vortals). Ηλεκτρονικά επιχειρησιακά μοντέλα (Electronic Business Models). Σχεδίαση ιστοσελίδας με χρήση κατάλληλου λογισμικού: βασικά βήματα σχεδίασης, δημοσίευσης και διαχείρισης.

TOP