Κατάρτιση ηλεκτρονικού σχεδίου/ προγράμματος (e-business plan): φάσεις – βήματα. Ηλεκτρονικά επιχειρησιακά μοντέλα (e-Business Models):κριτήρια κατηγοριοποίησης, αναλυτική προσέγγιση διαφορετικών ταξινομήσεων. Διαδικασία επιλογής – ανάλυση και αξιολόγηση του επιχειρησιακού μοντέλου μέσω αποδόμησης στα συστατικά του (περιγραφή συμμετεχόντων και των ρόλων τους, εισροές και εκροές, προστιθέμενη αξία μοντέλου, πηγές εσόδων, εφαρμοζόμενη τεχνολογία για διενέργεια συναλλαγών-πληρωμών, εγγυήσεις ασφάλειας). Μελέτη εφαρμογών ξένης και ελληνικής πραγματικότητας. Σχεδίαση ηλεκτρονικού επιχειρείν (στρατηγικές ανάπτυξης και διαχείρισης εταιρικού site, ηλεκτρονικού καταστήματος, πύλης, κόμβου): παράγοντες επιτυχίας, οργάνωση και δομή περιεχομένου, συμμετέχοντες φορείς, βασικά βήματα σχεδίασης, ανάπτυξης και διαχείρισης. Προγράμματα ανάλυσης κυκλοφορίας δικτυακού τόπου. Φορείς – Προγράμματα χρηματοδότησης – Ερευνητικά ινστιτούτα στο χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν.

TOP