Η ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας στην σύγχρονη εποχή. Η επιχειρηματικότητα ως καταλυτικός παράγοντας κατανομής πόρων στην οικονομική δραστηριότητα των επιχειρήσεων. Έννοια και βασικά χαρακτηριστικά των επιχειρηματικών καινοτομιών. Καθορισμός παραγόντων ενίσχυσης της προσφοράς επιχειρηματικότητας. Δομή και λειτουργία σύγχρονων ανταγωνιστικών ΜΜΕ: ανάληψη κινδύνων και υιοθέτηση καινοτομιών. Ίδρυση πρώτης επιχείρησης : προετοιμασία και ατομικές ικανότητες, αδυναμίες και τρόποι αντιμετώπιση τους. Η ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών και η αυτοαπασχόληση των νέων στην Ελλάδα και στις χώρες –μέλη της ΕΕ. Το προφίλ του έλληνα επιχειρηματία στις επιχειρηματικές δράσεις. Εθνικά και κοινοτικά προγράμματα χρηματοδότησης των νέων επιχειρήσεων. Εφαρμογές τρόπων και μεθόδων ανάπτυξης της νέας επιχειρηματικής δραστηριότητας. Μελέτες περιπτώσεων (case studies) ανάλυσης πραγματικών ή υποθετικών περιπτώσεων ελληνικών επιχειρήσεων.

TOP