Έννοια και σημασία της διοίκησης ποιότητας και διοίκηση ολικής ποιότητας. Κόστος. Ποιότητας, κόστος έλλειψης ποιότητας και φιλοσοφίες της διοίκησης ολικής ποιότητας. Διασφάλιση ποιότητας και η συμβολή της στην ανταγωνιστικότητα των εξαγωγικών επιχειρήσεων. Προγραμματισμός ποιότητας, ποιότητα σχεδιασμού, οργανωτική δομή και σχεδιασμός. Σχεδιασμός και βελτίωση της ποιότητας και στάδια ανάπτυξης -εφαρμογής της διοίκησης ολικής ποιότητας. Ποιότητα εξυπηρέτησης στις εξαγωγικές επιχειρήσεις, ποιότητα προμηθευτών. Διαχείριση ανθρώπινων πόρων και διαχείρισης της κουλτούρας και της αλλαγής με βάση την ποιότητα. Έλεγχος. Πρότυπα διασφάλισης ποιότητας ISO 9000. Εργαλεία εφαρμογής της διοίκησης ολικής ποιότητας. Ολοκληρωμένο μάνατζμεντ ποιότητας – το μέλλον για τις εξαγωγικές επιχειρήσεις. Ανάλυση περιπτώσεων επιχειρήσεων που εφαρμόζουν προγράμματα βελτίωσης της ποιότητας.

TOP