Το διεθνές μάρκετινγκ και οι μορφές του. Κατανόηση διεθνούς περιβάλλοντος μάρκετινγκ. Διεθνές πολιτικό, οικονομικό, πολιτιστικό και νομικό περιβάλλον. Επιχειρησιακό σύστημα πληροφοριών για το διεθνές μάρκετινγκ. Πρόγνωση και επιλογή μεθόδου διείσδυσης στις αγορές του εξωτερικού, αντικατάσταση των αγορών που βρίσκονται σε πτώση. Ανάλυση καταναλωτικής συμπεριφοράς, προτιμήσεων και τάσεων πιθανών πελατών στις διεθνείς αγορές. Δημιουργία στρατηγικών και τακτικών μάρκετινγκ που θα αποβλέπουν στο διεθνή καταναλωτή. Διεθνές μάρκετινγκ με βάση το προϊόν και διεθνές μάρκετινγκ υπηρεσιών. Διεθνής πολιτική του προϊόντος. Ανάλυση των προβλημάτων διεθνούς τιμολογιακής πολιτικής και των παραγόντων που επηρεάζουν το συνολικό κόστος. Τρόποι προώθησης του προϊόντος στη διεθνή αγορά. Η διεθνής διαφήμιση και επικοινωνία. Σχεδιασμός διεθνούς διαφημιστικής εκστρατείας και καθορισμός διεθνούς διαφημιστικού κινδύνου. Μέθοδοι επιλογής των κατάλληλων καναλιών διανομής στη διεθνή αγορά.

TOP